0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Låste in nyckeln i bagaget... Det var bara en nyckel med när jag köpte den och jag har inte beställt någon ny ännu. Fan...
Körde in min ledbrutna M5 till stan, har haft den avställd i ett av mina garage 2 mil utanför stan. Helt fruktansvärt skitig trots att den har haft överdrag hela vintern. Till veckan ska jag boka in en tid hos lokala BMW-verkstaden och förhoppningsvis bevisa att dom har fel och jag har rätt. Har jag fel kommer jag att få skämmas tills jag dör...
Vad är de för fel på 5an?
Kan du inte nämna några exempel på detaljer som är mindre genomtänkta rent konstruktionsmässigt? Skulle vara skoj att höra från en som är insatt. Med vänlig hälsningThomas
Det absolut sämsta med 750 e32 är det som skulle vara så fantastiskt bra...
Man hör inte så mycket om 850, det är endå likadant motor som 750.
Ja du, det låter inget vidare. Man har ju hört en del om dessa maskiner. Det verkar som att man får stå ut med en hel del huvudbry när man stiftar bekantskap med dessa. Tror säkert att den var något i hästväg som ny, men det var då det...
Det var när dom var nya dom "dominerade", -och det är det även nu när dom är i hyfsat skick. Ljudet och känslan i en V12a är verkligen speciellt. I en 4-cylindrig motor känner man i princip kolvslagen, på en 6-cylindrig blir det ljuvare, -V8or i all ära, -men har man kört en V12a så förstår man charmen. - Det är en helt vibrationsfri motor i alla varvtal. Med laddtryck på det så blir det magiskt!