Bimmerpower.org...ditt BMW-forum!!
Övriga diskussionsforum => Övriga BMW-diskussioner => Medlemsprojekt => Ämnet startat av: bmwZ skrivet augusti 26, 2010, 23:42:24
-
Hei! Her er min 2004 Z4 2.2 med ESS Kompressor ;)
Er på engelsk fordi jeg postet dette på Zpost.com
Engine
-ESS supercharger kit with intercooler
-Stage 2 with 3.0 ECU and higher boost from ESS (264rwhp)
-ESS Sports exhaust
Transmission
-Original 5 Speed
-3.0Si Coupe differential (3,46)
-3.0Si drive shafts
Body
-Aero front bumper with custom carbon splitters
-Aero sideskirts
-Aero rear diffuser
-Aero Spoiler
-M hood
-M roadster headlamps
-US taillamps, white indicators
-Rollover covers painted in car colour
-Hardtop
-Piano black Grills
-Shortened antaenna
Paint
-Sterling grey (Wet-sanded and polished)
Chassis
-KW V3 Coilovers
-H&R swaybars front and rear
-Powerflex bushings front and rear
-Ksport 330mm floating discs, 8 and 6 piston callipers
Wheels and tires
-19" Breyton Race GT Black 8,5" front and 9,5" rear
-Bridgestone Potenza 235/35-19 and 265/30-19
Interior
-M sportseats
-M steeringwheel
-M shortshift knob
-M handbeake handle
-AC Schnitzer pedals and footrest
-Carbonfibre panels
-Convertible covers
Car
-Bi Xenons
-Electr. convertible
-Klimatronic
-El. folding mirrors
-Hifi pro
-Cruisecontroll
-Windshot
-etc...
(https://www.bimmerpower.org/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi957.photobucket.com%2Falbums%2Fae59%2Falfaspider1%2Fz4k%2FIMG_9663.jpg&hash=07bc3ccf64fb5c1394261041e58aeec5c224be8c)
(https://www.bimmerpower.org/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi957.photobucket.com%2Falbums%2Fae59%2Falfaspider1%2Fz4k%2FIMG_9656.jpg&hash=2e9f45fcffd122b4cc9f73b2dd51103e9cc3054c)
(https://www.bimmerpower.org/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi957.photobucket.com%2Falbums%2Fae59%2Falfaspider1%2Fz4k%2FIMG_9657.jpg&hash=1cc1b55d46b2997250152a173124f1aa6df75b9a)
(https://www.bimmerpower.org/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi957.photobucket.com%2Falbums%2Fae59%2Falfaspider1%2Fz4k%2FIMG_9658.jpg&hash=cc9b9fbf0f76ea5c5fbe5e45f69dd99c7c31513e)
(https://www.bimmerpower.org/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi957.photobucket.com%2Falbums%2Fae59%2Falfaspider1%2Fz4k%2FIMG_9635.jpg&hash=66e2999da04a6125b1a7779d3e6da148437b76bd)
(https://www.bimmerpower.org/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi957.photobucket.com%2Falbums%2Fae59%2Falfaspider1%2Fz4k%2FIMG_9644.jpg&hash=e18f35983a8e212016c4f15e553f51212ba64cdf)
(https://www.bimmerpower.org/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi957.photobucket.com%2Falbums%2Fae59%2Falfaspider1%2Fz4k%2FIMG_9645.jpg&hash=00611098f98bedfb5171c0b99eb976bf5049f4e3)
(https://www.bimmerpower.org/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi957.photobucket.com%2Falbums%2Fae59%2Falfaspider1%2Fz4k%2FIMG_9650.jpg&hash=ff26ef2e73abaf400ab44b111a5e5b108a5d1f59)
(https://www.bimmerpower.org/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi957.photobucket.com%2Falbums%2Fae59%2Falfaspider1%2Fz4k%2FIMG_9652.jpg&hash=b93a9e39387d0cf9a495d7f37e620bcbe924fc78)
-
Välkommen till forumet! Trevligt med din projekttråd och dina fina bilder!
-
Välkommen!
Mycket snygg bil, att Breyton Race GT är en av mina favoritfälgar gör ju inte saken sämre.
-
Välkommen till forumet bmwZ!
Först och främst vill jag bara gratulera dig, du har en superfin Z:a!
Jättekul att du oxå har kompressor ;D.
Berätta gärna mer om när du satte in kompressorn och hur bilen går osv ..
Den är blank och fin i lacken, snygg färg.
-
Välkommen till forumet! :) Riktigt snygg och smakfullt modifierad bil, så extra trevligt med de fina bilderna! Den verkar ganska klar, du har ju ändrat på det mesta. Finns det några framtidsplaner? Vad ligger laddtrycket på?
Hur är reglerna kring modifierade bilar i Norge? Är det lika svårt i Norge som i Sverige att få en sådan här bil laglig? Jag låter det vara osagt om det går att få en kompressor/turbo-konverterad BMW godkänd eller inte i Sverige (jag tror inte det?). Man kan byta motor (+ en massa annat) och registrera om till "Ombyggt fordon" eller "Amatörbyggt fordon", men det är otroligt mycket jobb och en massa regler att följa.
-
Trevligt med ytterligare en ESS-tunad BMW på bimmerforum!
-
Välkommen till forumet bmwZ!
Trevligt med en Z4 till med kompressor på bimmerforum, finna bilder, det tackar vi för. ;)
-
Trevlig bil med härliga fälgar! Tyvärr blir en Z4 för liten när man har familj.
-
Välkommen till forumet bmwZ!
Först och främst vill jag bara gratulera dig, du har en superfin Z:a!
Jättekul att du oxå har kompressor ;D.
Berätta gärna mer om när du satte in kompressorn och hur bilen går osv ..
Den är blank och fin i lacken, snygg färg.
Takk så mye ;) Kompressoren ble satt inn når bilen var ny. Har kjørt 5500 mil med den, men tunet den til stage 2 for ett års tid siden. Ble ca 35hk ekstra med stage 2. Med denne motoren er den litt treg på låga varv, men kommer veldig på toppen. Skulle nok hatt det nye settet til ESS, Twin skrew som har mer drag på låga varv.
Lakken er slipt med våtsandpapir, får så polerad opp igjen ;D
-
Kul att du vill dela med dig av din vackra Z4:a. Även jag passar på att önska dig välkommen till forumet.
Mvh:
Thomas
-
Du är välkommen att uppdatera din projekttråd så ofta du vill!
-
Välkommen till forumet! :) Riktigt snygg och smakfullt modifierad bil, så extra trevligt med de fina bilderna! Den verkar ganska klar, du har ju ändrat på det mesta. Finns det några framtidsplaner? Vad ligger laddtrycket på?
Hur är reglerna kring modifierade bilar i Norge? Är det lika svårt i Norge som i Sverige att få en sådan här bil laglig? Jag låter det vara osagt om det går att få en kompressor/turbo-konverterad BMW godkänd eller inte i Sverige (jag tror inte det?). Man kan byta motor (+ en massa annat) och registrera om till "Ombyggt fordon" eller "Amatörbyggt fordon", men det är otroligt mycket jobb och en massa regler att följa.
Hei og takk ;) Er vel ganska klar ja, men en LSD står høgt på ønskelista mi, og kanskje ett banehjul sett.
Når det gjelder modifiserade bilar i Norge, Er det nok like vanskelig som i Sverige, men er mulig å få Tüv godkjent bilen i Tyskland med kompressor. Da vil det bli lettere å få den godkjent i Norge :) Problemet i Norge er avgifterna, skal du godkjenne må man betale hk avgift, som på min bil vil bety ca 120000 svenske kr ???. Derfor holder jeg den ulovlig så lenge....
-
Takk til alla for positive kommentarer om min Z4a ;)
-
Satan i gatan vad läcker, vill ha känsla direkt. :)
-
Oj att hitta en till ruskigt läcker Z4 var skoj (Maria har ju den andra)...verkar hålla lika hög klass båda dessa byggen.
-
Fin bil! Enda nackdelen när man har en sån här trevlig bil är att det är tråkigt när vintersäsongen börjar närma sig. Men skulle man köra den i vinterslasket skulle det skära i hjärtat.
-
Kanske skaffa dig en annan BMW till vinter så att Z4n kan sova gott till nästa vår eller?
-
Fin bil! Enda nackdelen när man har en sån här trevlig bil är att det är tråkigt när vintersäsongen börjar närma sig. Men skulle man köra den i vinterslasket skulle det skära i hjärtat.
Ja, tråkigt med slutten av sesongen. Har 18" vinterhjul og hardtop, men skal ikke bruke den annet enn på fine dager med tørre veier ;)
-
Kanske skaffa dig en annan BMW till vinter så att Z4n kan sova gott till nästa vår eller?
Blir vel firmabil tenker jeg, siden jeg jobber hos forhandleren av Ferrari og Maserati i Norge, behøver det ikke bli kjedelig i vinter ;D
-
Blir vel firmabil tenker jeg, siden jeg jobber hos forhandleren av Ferrari og Maserati i Norge, behøver det ikke bli kjedelig i vinter ;D
;D ;D
-
Hei! Her er min 2004 Z4 2.2 med ESS Kompressor ;)
Er på engelsk fordi jeg postet dette på Zpost.com
Engine
-ESS supercharger kit with intercooler
-Stage 2 with 3.0 ECU and higher boost from ESS (264rwhp)
-ESS Sports exhaust
Transmission
-Original 5 Speed
-3.0Si Coupe differential (3,46)
-3.0Si drive shafts
Body
-Aero front bumper with custom carbon splitters
-Aero sideskirts
-Aero rear diffuser
-Aero Spoiler
-M hood
-M roadster headlamps
-US taillamps, white indicators
-Rollover covers painted in car colour
-Hardtop
-Piano black Grills
-Shortened antaenna
Paint
-Sterling grey (Wet-sanded and polished)
Chassis
-KW V3 Coilovers
-H&R swaybars front and rear
-Powerflex bushings front and rear
-Ksport 330mm floating discs, 8 and 6 piston callipers
Wheels and tires
-19" Breyton Race GT Black 8,5" front and 9,5" rear
-Bridgestone Potenza 235/35-19 and 265/30-19
Interior
-M sportseats
-M steeringwheel
-M shortshift knob
-M handbeake handle
-AC Schnitzer pedals and footrest
-Carbonfibre panels
-Convertible covers
Car
-Bi Xenons
-Electr. convertible
-Klimatronic
-El. folding mirrors
-Hifi pro
-Cruisecontroll
-Windshot
-etc...
(https://www.bimmerpower.org/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi957.photobucket.com%2Falbums%2Fae59%2Falfaspider1%2FIMG_9663.jpg&hash=fa5479e3150e354ebf8039e0e1683217f6b38087)
(https://www.bimmerpower.org/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi957.photobucket.com%2Falbums%2Fae59%2Falfaspider1%2FIMG_9657.jpg&hash=be9c421a9e934a098bf1490061d3f340b26001f1)
(https://www.bimmerpower.org/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi957.photobucket.com%2Falbums%2Fae59%2Falfaspider1%2FIMG_9658.jpg&hash=caa035039d91d3c3c7b09cfc1dbbd4d4f136b4ee)
(https://www.bimmerpower.org/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi957.photobucket.com%2Falbums%2Fae59%2Falfaspider1%2FIMG_9656.jpg&hash=66405ae8bf928ddd4c3e03835c93340eb983ebab)
(https://www.bimmerpower.org/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi957.photobucket.com%2Falbums%2Fae59%2Falfaspider1%2FIMG_9651.jpg&hash=53f5918ca8abac572d24b9c1af023ebc879ac5bb)
(https://www.bimmerpower.org/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi957.photobucket.com%2Falbums%2Fae59%2Falfaspider1%2FIMG_9645.jpg&hash=40477382113969c8f48ae3d18bf56aa24194548b)
(https://www.bimmerpower.org/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi957.photobucket.com%2Falbums%2Fae59%2Falfaspider1%2FIMG_9650.jpg&hash=147061cd61ca0d846d2b12ccb639bd051a7415b6)
(https://www.bimmerpower.org/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi957.photobucket.com%2Falbums%2Fae59%2Falfaspider1%2FIMG_9648.jpg&hash=c2dc0c909395c8e0bf8c34241e5fbd4ecea96287)
(https://www.bimmerpower.org/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi957.photobucket.com%2Falbums%2Fae59%2Falfaspider1%2FIMG_9644.jpg&hash=70d6cc0328749c96957d8e11f613de0e22bca79a)
-
Din Z4:a är så grymt läcker. ;D
-
Din Z4:a är så grymt läcker. ;D
Takk och samme til deg ;) Måtte bare legge ut bildene i litt mindre format, er det ikke mulig å editere sin egen post, fikk nemlig ikke det til :-\
-
Jag tror inte att det går få bilderna mindre ... jag brukar använda glowfoto och ladda upp bilderna .. http://www.glowfoto.com/index.php (http://www.glowfoto.com/index.php)
Har du någon film på din Z4:a som du vill lägga upp här som vi kan kika på? ;D det hade varit riktigt najs att se bilen på film, och få lyssna på kompressorn. ;D
-
Jag tror inte att det går få bilderna mindre ... jag brukar använda glowfoto och ladda upp bilderna .. [url]http://www.glowfoto.com/index.php[/url] ([url]http://www.glowfoto.com/index.php[/url])
Har du någon film på din Z4:a som du vill lägga upp här som vi kan kika på? ;D det hade varit riktigt najs att se bilen på film, och få lyssna på kompressorn. ;D
Nei desverre ikke noen film ennå :-\ Men har noen bilder av ett race mellom min Z4k og en Ferrari 430 Scuderia ;)
(https://www.bimmerpower.org/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi957.photobucket.com%2Falbums%2Fae59%2Falfaspider1%2FIMG_3667_imagelarge.jpg&hash=30be775ec582d73d5733b4e8bca9b5098916f9d4)
(https://www.bimmerpower.org/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi957.photobucket.com%2Falbums%2Fae59%2Falfaspider1%2FScud-1.jpg&hash=6a9aa7d08f4bd7d0387abf1dc08a0df4ed03a544)
-
Yes!! härliga bilder ..skicka fler om du har. ;D
-
Yes!! härliga bilder ..skicka fler om du har. ;D
Har noen bilder av bilen med 3.0si grill og Eibach senkefjærer(ikke KW-V3). Legger dem ut her:
(https://www.bimmerpower.org/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi957.photobucket.com%2Falbums%2Fae59%2Falfaspider1%2FBMW5x.jpg&hash=81607a8f37973ba6fe8b35f8ebc4b384ad55bba7)
(https://www.bimmerpower.org/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi957.photobucket.com%2Falbums%2Fae59%2Falfaspider1%2FBMW1x.jpg&hash=bd10e607927f0c342ce01b634661d0188a221771)
(https://www.bimmerpower.org/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi957.photobucket.com%2Falbums%2Fae59%2Falfaspider1%2FBMW11xx.jpg&hash=4bd8b0ddceee632862ec23845a455baf8e850553)
(https://www.bimmerpower.org/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi957.photobucket.com%2Falbums%2Fae59%2Falfaspider1%2FBMW10x.jpg&hash=11d8d12e158e8c406ef842dbc12aea9c269913ea)
(https://www.bimmerpower.org/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi957.photobucket.com%2Falbums%2Fae59%2Falfaspider1%2FBMW12x.jpg&hash=d7432d5e58eb37ac0d11064c7e23abdcc13be93e)
-
Ser strålande ut. Tack för bilderna.
Mvh:
Thomas
-
Men har noen bilder av ett race mellom min Z4k og en Ferrari 430 Scuderia ;)
Du åkte alltså från en 430 Scuderia, nu blev jag lite impad.
Vågar inte tänka på vad en Ferrari 430 S kostar i Norge med er grymma bilskatt.
-
Du åkte alltså från en 430 Scuderia, nu blev jag lite impad.
Vågar inte tänka på vad en Ferrari 430 S kostar i Norge med er grymma bilskatt.
Hehe!! Hadde vel inga sjans, bilderna talar inte sant desverre ;D ;D Kanskje TopZter hadde kunnet vunnet ett race mot en Scuderia!!
3500000NOK eller nestan 4000000SEK i Norge ja ??? ???
-
Grymt fina bilder på din Z:a, tackar för dom. ;D
Måste fråga dig om dina bromsar, har du originalbromsarna nu, eller har du uppgraderat dom efter att du monterade kompressorn?
-
Grymt fina bilder på din Z:a, tackar för dom. ;D
Måste fråga dig om dina bromsar, har du originalbromsarna nu, eller har du uppgraderat dom efter att du monterade kompressorn?
Mine orginalbromsor var dårlige på 2.2 literen. Derfor er det byttet til K-sport race bromser rundt hele bilen. 330mm flytende skiver med 8kolvet og 6kolvet callippers ;D Fungerer meget bra på min..
Du har jo grymme bremsor fra før, siden du ha en z4M, de fungerer vel bra ochså etter kompressor installasjonen vel?
-
Jag missade att läsa din information att du bytt till K-sport race bromsar i din beskrivning, sorry :-[
Mina bromsar var grymt bra, men jag tycker dom tar sämre efter kompressorinstallationen. Det är ju så mycket mer kraft nu, så det måste väl vara därför bromsarna inte tar lika bra som innan?
-
Jag missade att läsa din information att du bytt till K-sport race bromsar i din beskrivning, sorry :-[
Mina bromsar var grymt bra, men jag tycker dom tar sämre efter kompressorinstallationen. Det är ju så mycket mer kraft nu, så det måste väl vara därför bromsarna inte tar lika bra som innan?
Ja, kan vel ha noe med det å gjøre ;) På de Amerikanske Z4 forumene er det en del som bytter ut Z4M bremsarna med Movit, Brembo, Stoptech, AP racing.... Men det koster jo grymt mye. Er vel en vurderingsak om man vil legge såpass mye penger på bordet for noe som bremser bare noe bedre :P
Det finnes en Norsk Z4MCoupe med 750HK fra ESS. Han har byttet til AP racing 380mm skiver, men så skal han da også prøve å slå rekorden til Svenske loaded på Ringen.
-
Ja det har du rätt i, det kostar en hel del ..så dom pengarna kan man gott lägga på något annat mumsigt till TopZter istället. :)
-
Hei! Lenge siden jeg har skrevet noe på dette forumet, men har gjort en del oppdates på bilen i vinter. Legger frem en liste her:
-M fanger bak og foran
-Facelift baklamper
-Custom 4 rørs eksos
-Custom carbonsplittere
-18" vinterhjul BBS replicas
-18" banehjul BBS med Kumho R-dekk
-Alcantara M ratt
-M fothviler
-Alu BMW pedaler
-Individual innstigslister
-Custom Z4K matter
-BMW Performance seter
-M instrument
-Custom alcantara armlene
-Custom alcantara dørhåndtak
-Custom alcantara rundt girspak
Noen bilder av bilen med vinterhjul
(https://www.bimmerpower.org/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.zpost.com%2Fforums%2Fattachment.php%3Fattachmentid%3D472537%26amp%3Bstc%3D1%26amp%3Bd%3D1294508745&hash=162a4fae14218506c6b287dacaf2852232637fa1)
(https://www.bimmerpower.org/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.zpost.com%2Fforums%2Fattachment.php%3Fattachmentid%3D472538%26amp%3Bstc%3D1%26amp%3Bd%3D1294508745&hash=12d8cd9ae980d25b13e8be497dbefa04e4285953)
(https://www.bimmerpower.org/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.zpost.com%2Fforums%2Fattachment.php%3Fattachmentid%3D472539%26amp%3Bstc%3D1%26amp%3Bd%3D1294508745&hash=3d89a683d64bf4b68ade172d7cd9d011b61b96d9)
(https://www.bimmerpower.org/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.zpost.com%2Fforums%2Fattachment.php%3Fattachmentid%3D472541%26amp%3Bstc%3D1%26amp%3Bd%3D1294508745&hash=b137ef354a82d88597981e0bb3ce28f439e731b7)
(https://www.bimmerpower.org/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.zpost.com%2Fforums%2Fattachment.php%3Fattachmentid%3D472543%26amp%3Bstc%3D1%26amp%3Bd%3D1294509164&hash=0f7dd98d60617a01d29799e968e4b0ce9e6db114)
(https://www.bimmerpower.org/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.zpost.com%2Fforums%2Fattachment.php%3Fattachmentid%3D472548%26amp%3Bstc%3D1%26amp%3Bd%3D1294509273&hash=6679af9b3f64a452fb817187f1c06e097ff23d22)
(https://www.bimmerpower.org/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.zpost.com%2Fforums%2Fattachment.php%3Fattachmentid%3D472546%26amp%3Bstc%3D1%26amp%3Bd%3D1294509164&hash=905c67e57cf5c1e7cd463c0a7ae15e8cb4e80146)
(https://www.bimmerpower.org/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.zpost.com%2Fforums%2Fattachment.php%3Fattachmentid%3D472553%26amp%3Bstc%3D1%26amp%3Bd%3D1294509408&hash=bbaacd45e9f74ece77d82a1ac00aba7d58aa90e1)
(https://www.bimmerpower.org/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.zpost.com%2Fforums%2Fattachment.php%3Fattachmentid%3D485316%26amp%3Bstc%3D1%26amp%3Bd%3D1297536551&hash=bd4a8a3dc0e4f26566681165d4df22a0910fdeed)
(https://www.bimmerpower.org/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.zpost.com%2Fforums%2Fattachment.php%3Fattachmentid%3D485320%26amp%3Bstc%3D1%26amp%3Bd%3D1297536551&hash=8e85ef9f2b0852cd480a20e7b284a2e6cc02f923)
(https://www.bimmerpower.org/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.zpost.com%2Fforums%2Fattachment.php%3Fattachmentid%3D485319%26amp%3Bstc%3D1%26amp%3Bd%3D1297536551&hash=b938095aa3a7bf051fca207a015de0ef4b004350)
(https://www.bimmerpower.org/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.zpost.com%2Fforums%2Fattachment.php%3Fattachmentid%3D485322%26amp%3Bstc%3D1%26amp%3Bd%3D1297536551&hash=a45dc17c621febdfd2142c4acca40da7d8965d4f)
(https://www.bimmerpower.org/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.zpost.com%2Fforums%2Fattachment.php%3Fattachmentid%3D485326%26amp%3Bstc%3D1%26amp%3Bd%3D1297536606&hash=4c52f4ce92f35c9a4ce58ae6181f72640fc73d85)
(https://www.bimmerpower.org/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.zpost.com%2Fforums%2Fattachment.php%3Fattachmentid%3D446388%26amp%3Bstc%3D1%26amp%3Bd%3D1287854962&hash=68e07574e7f1a9d7c30d22be5b40582739852663)
(https://www.bimmerpower.org/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.zpost.com%2Fforums%2Fattachment.php%3Fattachmentid%3D446391%26amp%3Bstc%3D1%26amp%3Bd%3D1287854962&hash=752d9cd56dff965cbf2b34c663850549e132b164)
(https://www.bimmerpower.org/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.zpost.com%2Fforums%2Fattachment.php%3Fattachmentid%3D488293%26amp%3Bstc%3D1%26amp%3Bd%3D1298232639&hash=bd379105a52a2155b8577abcd7a7d6ea2893248c)
(https://www.bimmerpower.org/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimages.bimmers.no%2Ffiles%2Fz7q2z1w1al7125so6o58.jpg&hash=4a2b2a550f0da02cbc26bebf7eab7301554d0a6e)
-
Otroligt go Z 8)
Välkommen tillbaka hit bmwZ och tackar för att du uppdaterar din tråd :)
-
Mycket snygg bil, stolarna är helt underbara att se på, kan tänka mig att de inte är ett dugg sämre att sitta i.
Väldigt trevliga bilar din bil får sällskap av med.
-
Mycket snygg bil, stolarna är helt underbara att se på, kan tänka mig att de inte är ett dugg sämre att sitta i.
Väldigt trevliga bilar din bil får sällskap av med.
Jo takk, de er helt ok å sitte i ;) Det er viktig at Z4en har gode kompiser :)
-
Drit fet bil! Hvordan får du det ledhvite lyset i instrumentene? Sykt fint!!
-
Instämmer till fullo, fruktansvärt läcker vagn. Blir det några modifieringar nu under vintersäsongen månntro?
Mvh:
Thomas