0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Jag har följt denna tråd i det tysta och som vanligt bra puts och stil på grejerna Blev faktiskt ännu lite mer sugen på att någon gång ha en E39:a efter dina inlägg Slutade med att jag nu har köpt en 540IAT 2001 (GDS/Objekt), därmed följer jag nu med ännu mer spänning dina uppdateringar. Så kan jag låna lite idéer
Kul att höra, Bravo !!! 540 E39 är en löjligt prisvärd bil om man hittar någon som inte är allt för mycket lagad av Åsa-Nisse - många är värda att rädda. Min egen köpte jag i lite slitet skick - den behövde kärlek. Och jag tycker ju det är kul - när man vet att det är en fin bil, och genom att inte göra så mycket så får man tillbaks en jättefin bil.Att de inte kostar så mycket, och att de inte är så vanliga i fint skick längre gör ju att de är roliga, lite unikare, lite mer personlighet att ha än en standard leasing-BMW 520D med fotriktiga vinterdäck - tycker i varje fall jag. Idag fick jag den nya stereon inskruvad, med hjälp av Backes ljudbyggeri. En kinesisk huvudenhet som är fin, ser ut som en originalenhet men har alla moderna anslutningar; GPS, back-kamera, Internet osv.På Backes ljudbyggeri har de en demobil - en Volvo V70 från typ 2004 som de byggt om "en del". Allt utrymme bakom förarstolarna är bara en enda subwoofer med belysning inuti, åtta 15-tumsbasar och en hel trave med slutsteg.Ärligt talat: när han höjde ljudet blev jag rädd... Vi stod utanför bilen och lyssnade (det gick inte att sitta i den, för högt ljud) och helt plötsligt började min skjorta fladdra, och sedan började brallorna fladdra - och då reagerade jag instinktivt med att fly !! Haha - jag blev faktiskt rädd - har aldrig hört ett sådant monster... Stereon i min 540 ska justeras några dagar och byggas klart, jag återkommer med bilder och intryck.