vad finns de igentligen att säga om min Bmw?Köpte den 2007/06 och blev i samma veva av med världens roligaste vinterbil..
mitsubishi galant v6 2,5 4wd -93..
var dock för mkt att göra på galanten för att orka få den till skicket ja ville ha..
detta var lite drygt 7månader efter ja sålde min 320i -89 och alla som åker e30 vet ju hur det är..
dom är inte perfekta men dom är jävligt trevliga även om dom börjar bli till åren..
Iaf hittade en fin e30 som jag blev intresserad av.. svart coupe som gått 12960mil när jag hämtade den i uppsala, idag har den gått lite drygt 13700mil.
Här kommer en bild på min pärla.
Lazzat Mk Konbana 2009
Foto av Patricia
Foto av 2002tii på forumet
lite mer attack den här gången..

Foto av 2002tii på forumet..
Vidareutveckling...Ja då nästa år nu blir ett sabbatsår med e30in så kommer jag åka 540in som bruksbil.. men den ska ju även vara fin.. så det lär putsas rätt friskt på den oxå..

Stand-In sommaren 2010:

Det som kommer hända på e30in däremot är att jag kommer byta ut mitt H&R Clubsport coiloverkit mot millways coiloverkonvertingskit, med bilstein grupp-n insatser samt "lite" hårdare fjädrar.. blir även ställbara krängningshämmare ifrån Millway och byta ut alla gamla bussningar, har dock inte bestämt mig om jag ska åka org gummi eller delrin ifrån Millway...
Blir 4st nya däck oxå 205/40/17 runt om, troligen kumho ecsta spt, på 15" compomotive mo fälgarna sitter det 205/50/15 kumho ecsta mx.
Finns även några påbörjade långtidsprojekt...
*A/C konvertering, det mesta finns, saknas lite här och där men ligger på att göra listan..

*M3 E30 Skininredning i svart eller röd/oxblod. helst den röda.
*motorsidan ska väl få lite uppgrades när pengar finns.. siktet hamnar runt 200-300hk och ska vara "bmwhjärta".