0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Har fått inbjudan från BMW att kika på nya BMW X1 på onsdagskväll.Så här står det i brevet..."...Nu har du chansen att bli en av de första att uppleva helt nya BMW X1. Kvällens huvudattraktion är utrustad med allt du behöver för att kunna göra det som faller dig in. Smarta funktioner, kreativa förvaringslösningar och kraftfull men effektiv motor. Du sitter dessutom högre och överblickar allt i en bil som inspirerar till såväl körglödje som upptäckarlust. Ni bjuds även under kvällen en exklusiv förhandsvisning av nya BMW 5-serie Gran Turismo..."Få se om jag kan ta några bilder och lägga in här så att även ni som inte ska på visningen får uppleva BMW:s nya skönhet.
Snyggt jobbat, Daniel!!
Eftersom X3 är det fulaste BMW presterat så kan jag väl gå med på att X1:an är snyggare. Men det är som att jämföra två grisar. Sorry, inte min favorit. Hur som helst, kul att se något annat än pressbilder. Tackar!
'Daniel: du skriver: Ni får ursäkta för de dåliga bilderna. Hade man vetat bättre hade man tagit med en bättre kamera. Men det får bli nästa gång.Är du säkert att det var problem med kameran? Man brukar alltid säga att det är aldrig fel på material men på användare.
Citat från: aalain skrivet oktober 15, 2009, 19:53:30'Daniel: du skriver: Ni får ursäkta för de dåliga bilderna. Hade man vetat bättre hade man tagit med en bättre kamera. Men det får bli nästa gång.Är du säkert att det var problem med kameran? Man brukar alltid säga att det är aldrig fel på material men på användare. Kameran i kombination med belysningen, sen så vill jag inte heller bete mig som värsta paparazzi heller utan en riktig kamera i handen.