Nyheter

Detta är en helt fristående privat sajt utan någon koppling till BMW Sverige eller BMW AG.

Författare [EN] [PL] [ES] [PT] [IT] [DE] [FR] [NL] [TR] [SR] [AR] [RU] Ämne: Avbrott på forumet.  (läst 1909 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Alain

  • Admin
  • Administrator
  • BMW Senior Medlem
  • ******
  • Antal inlägg: 10052
  • Karma: +605/-0
  • Kön: Man
Avbrott på forumet.
« skrivet: maj 14, 2013, 09:23:05 »
Avbrott idag på bimmerpower.org.

Idag, Kl 06.00 startade jag bimmerpower och fick meddelande: The service is unavailable.

Kontaktade support på serven, fick svar:
Hej. jag testade starta om din site för att vara säker på att ingen tråd hade hängt sig, men felet kvarstår. du får nog kolla på supporten för det forumet du använder.
jag googlade lite på det och det finns fler med SMF(som jag tro du använder) som fått detta problemet.


Kontaktade SMF för info, i mellan fick jag ett nytt svar från serven support: 
Hej igen. nu hittade jag vad felet beror på vår databasserver. felsökning pågår.

Ni ska veta att problem inte kommer från bimmerpower själv men från serven och be om ursäkt för inträffande.

Viktigt!
Till alla som inte vet, under tiden att forumet inte fungerar kan ni följa info på Facebook: bimmerpower.org där vi lämna info och annat som också är trevligt.
Mvh. Alain.
Jag är Fransman och tyvärr inte kan skriva lika bra Svenska som du gör men jag gör det jag kan. :)
Varje beröring av bromspedalen är första tecknet på rädsla!!! ;D

 

Reklampartners