Nyheter

Detta är en helt fristående privat sajt utan någon koppling till BMW Sverige eller BMW AG.

Författare [EN] [PL] [ES] [PT] [IT] [DE] [FR] [NL] [TR] [SR] [AR] [RU] Ämne: Höstutflykt till M-bilar i Eskilstuna.  (läst 2806 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Alain

  • Admin
  • Administrator
  • BMW Senior Medlem
  • ******
  • Antal inlägg: 10035
  • Karma: +605/-0
  • Kön: Man
Höstutflykt till M-bilar i Eskilstuna.
« skrivet: oktober 02, 2018, 20:16:06 »


Höstutflykt till M-bilar i Eskilstuna.

Lördag, 13. Oktober 2018, 12:00
Träffar : 216
av admin
.
När man genomför något för tredje gången får man kalla det en tradition, i år blir det det..
.
Tidschema
12.00   Samling hos M-bilar, Västerleden 56.
15.00   Bil- och Teknikhistoriska samlingarna i Köping,
17.00   Oktoberfest hos Dinners, Arboga.
.
Vi samlas på M-bilar där deras trevliga personal tar emot oss för att genomföra en klurig frågesport, provköra bilar, shoppa i butiken och äta lunch.
.
Följande gäller i butiken:
Lifestyleprodukter                                              15% rabatt
Oljor                                                                 30% rabatt
Original hjulsatser, reservdelar och tillbehör.         20% rabatt
Det kan finnas lite överskottsdelar till finfina priser tåplats.
.
Tänk på att beställa det du önskar senast måndag 7/10 på e-post: magnus.oberg@mbilar.com
Nästa mål blir Bil- och Teknikhistoriska samlingarna i Köping för en guidad visning där.
.
En mängd klassiska bilar- och mopeder i veteranformat kan beses.
För att påminna om höstens ankomst arrangerar Dinners i Arboga en Oktoberfest för alla, oavsett om du deltagit i utflykten eller ej.
.
Erbjudande: Schnitzel med Pommes, 1 Alkoholfri öl, kaffe och Apfelstrudel för 99 kronor.
Lunch och museiebesöket är kostnadsfritt för medlemmar.
.
Obligatorisk för anmälan med namn, medlemsnummer och antal personer som kommer som gäller till e-post: anmalan@bmwcs.com
Anmälan är giltig då den bekräftats.
.
Vänligen notera att detta är en medlemsträff, är du inte medlem är du varmt välkommen samt kan teckna medlemskap på plats hos M-bilar.
.
Varmt välkomna önskar M-bilar!
.
Plats Västerleden 56, Eskilstuna.
Jag är Fransman och tyvärr inte kan skriva lika bra Svenska som du gör men jag gör det jag kan. :)
Varje beröring av bromspedalen är första tecknet på rädsla!!! ;D

 

Reklampartners