Nyheter

Detta är en helt fristående privat sajt utan någon koppling till BMW Sverige eller BMW AG.

Författare [EN] [PL] [ES] [PT] [IT] [DE] [FR] [NL] [TR] [SR] [AR] [RU] Ämne: Sommartid 25e Mars 2018  (läst 1517 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Alain

  • Admin
  • Administrator
  • BMW Senior Medlem
  • ******
  • Antal inlägg: 10035
  • Karma: +605/-0
  • Kön: Man
Sommartid 25e Mars 2018
« skrivet: mars 23, 2018, 06:54:06 »

Glöm inte.
Nu på söndag den 25e Mars kl 0200 lämna vi vintertid och sommartid börja därmed ska vi ställa om klockan till sommartid med 1 timme framåt. ;)


Mycket automatik
Som tur är gör den allra senaste smarta tekniken tidsomställningen åt dig.
De allra flesta mobiltelefoner, surfplattor, datorer och tv-apparater ställer fram klockan en timme per automatisk.
Men se upp så att du inte glömmer mikrovågsugnen, klockradion, bilen eller armbandsuret.
Ta hjälp av mobilen för att ställa om klockorna rätt.
Och glöm inte - njut av de längre och ljusare dagarna. 8)
Jag är Fransman och tyvärr inte kan skriva lika bra Svenska som du gör men jag gör det jag kan. :)
Varje beröring av bromspedalen är första tecknet på rädsla!!! ;D

Utloggad Alain

  • Admin
  • Administrator
  • BMW Senior Medlem
  • ******
  • Antal inlägg: 10035
  • Karma: +605/-0
  • Kön: Man
Sommartid 25e Mars 2018
« Svar #1 skrivet: mars 25, 2018, 10:42:28 »
Så nu är det klart! Nu är det våren och vintertid ligger bakom oss även om det finns kvar snö på marken (västra Götaland).
Nu hoppas vi bara att värme kommer snart så att vi kan ta ut terrassen aksessoirer och grillen till att grilla och tillbringa trevliga kvällar med goda vänner.
Trevlig sommar till Er alla. 8)
Jag är Fransman och tyvärr inte kan skriva lika bra Svenska som du gör men jag gör det jag kan. :)
Varje beröring av bromspedalen är första tecknet på rädsla!!! ;D

 

Reklampartners