Nyheter

Detta är en helt fristående privat sajt utan någon koppling till BMW Sverige eller BMW AG.

Författare [EN] [PL] [ES] [PT] [IT] [DE] [FR] [NL] [TR] [SR] [AR] [RU] Ämne: Försäkring  (läst 2091 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Foppa

  • Junior Medlem
  • **
  • Antal inlägg: 17
  • Karma: +0/-0
  • Kön: Man
Försäkring
« skrivet: januari 09, 2013, 01:05:46 »
Vad kostar det att ha en 325 cab 02:à helförsäkrad i en liten byhåla utanför Lund?
325 cab E-46 -02

Utloggad Alain

  • Admin
  • Administrator
  • BMW Senior Medlem
  • ******
  • Antal inlägg: 10035
  • Karma: +605/-0
  • Kön: Man
Försäkring
« Svar #1 skrivet: januari 09, 2013, 01:32:13 »
Svårt att svara på en sådan fråga, det berör på din ålder, hur länge du har haft körkort, om du har krokat innan (om du har ägt en bil), om du ska ha det på dig eller dina föräldrar, om du ska ha trafik, halv eller helförsäkring.
Rekommenderar dig att kolla med olika försäkringsbolag innan du bestämmer dig.
Finns: BMW försäkring, Trygg-Hansa, Folksam, Aktsam, Länsförsäkring, Vesta, Sveland, Vardia och säkert mer.
Jag är Fransman och tyvärr inte kan skriva lika bra Svenska som du gör men jag gör det jag kan. :)
Varje beröring av bromspedalen är första tecknet på rädsla!!! ;D

Utloggad Stoffex

  • Fullt Medlemskap
  • ***
  • Antal inlägg: 31
  • Karma: +1/-0
  • Kön: Man
Försäkring
« Svar #2 skrivet: januari 09, 2013, 17:31:26 »
Själv har jag Salus Ansvar, de var billigast och hade vettiga självrisker när jag kollade runt. Och helförsäkring är verkligen att rekomendera! Det är inge kul att stå där och ha vejt för kreatur på vägen med bilen ute i skogen och inte få någon ersättning från halv/trafik. Själv gjort de  :'(

 

Reklampartners