Nyheter

Detta är en helt fristående privat sajt utan någon koppling till BMW Sverige eller BMW AG.

Författare [EN] [PL] [ES] [PT] [IT] [DE] [FR] [NL] [TR] [SR] [AR] [RU] Ämne: BMW träff med cruising "Fyra broar och en tunnel"  (läst 1501 gånger)

0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Utloggad Alain

  • Admin
  • Administrator
  • BMW Senior Medlem
  • ******
  • Antal inlägg: 10035
  • Karma: +605/-0
  • Kön: Man
BMW träff med cruising "Fyra broar och en tunnel"
« skrivet: april 12, 2016, 21:49:39 »
Den 24 april kl. 12:00 – 15:00 Nästa vecka 
Start vid MC Donalds, Stenungssund, via fyra broar och en tunnel till målet vid Tappen, Varekil
Inbjuden av Magnus Andersson

BMW bilar och Mc, Vi träffas i Stenungssund vid MC Donalds kl 1200, ca 1230 avfärd i gemensam cruising från Stenungssund till Tappen i Varekil där Vi parkerar oss snyggt och kikar på och tjatar om varandras fordon, erbjudande i Tappen för de som deltar i cruisingen, Pizzeria finns vid parkeringen. Vi har några enkla regler; Omkörning absolut förbjuden, ledarbil väljs på plats, håll avstånd till framförvarande, de som blir efter väntas in av övriga, exempelvis vid trafikljusen, Myggenäs där Vi kan ta några x-tra varv i rondellen. Välkomna önskar Christer " Dieselkungen" Andreasson och Magnus " Mandel" Andersson

Kan även följas på Facebook:
https://www.facebook.com/events/969360713184403/?active_tab=posts
Jag är Fransman och tyvärr inte kan skriva lika bra Svenska som du gör men jag gör det jag kan. :)
Varje beröring av bromspedalen är första tecknet på rädsla!!! ;D

 

Reklampartners