Nyheter

Detta är en helt fristående privat sajt utan någon koppling till BMW Sverige eller BMW AG.

Författare [EN] [PL] [ES] [PT] [IT] [DE] [FR] [NL] [TR] [SR] [AR] [RU] Ämne: X5 E53 erfarenheter?  (läst 6887 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Alain

  • Admin
  • Administrator
  • BMW Senior Medlem
  • ******
  • Antal inlägg: 10035
  • Karma: +605/-0
  • Kön: Man
X5 E53 erfarenheter?
« Svar #15 skrivet: januari 02, 2016, 09:01:51 »
Jag har vart ut igårkväll med bilen och passade på med att kolla på dräneringshåll, den finns och den är öppet så jag tror att det är bara att öppna din och därefter testa och se var det rinner. ;) 
Jag är Fransman och tyvärr inte kan skriva lika bra Svenska som du gör men jag gör det jag kan. :)
Varje beröring av bromspedalen är första tecknet på rädsla!!! ;D

Utloggad Lasse-SL500

  • Trusted Member
  • BMW Senior Medlem
  • *****
  • Antal inlägg: 551
  • Karma: +22/-0
X5 E53 erfarenheter?
« Svar #16 skrivet: januari 02, 2016, 18:57:57 »
Tack. Jag har tagit bort pluggen så länge, får dock vänta tills jag kan komma in i värmen innan jag kan kolla något.


Härlig bil dock! Den är sjukt skön att köra så här års - stor, varm, snabb, tar sig fram, säker.  :)

Utloggad Alain

  • Admin
  • Administrator
  • BMW Senior Medlem
  • ******
  • Antal inlägg: 10035
  • Karma: +605/-0
  • Kön: Man
X5 E53 erfarenheter?
« Svar #17 skrivet: januari 03, 2016, 00:18:45 »
Oki-doki. Kolla om det inte går ner vatten vid batteriet, kanske därför hon pluggade den.

Jo! jag håller med dig, underbar bil, sitter högre då bättre syn inom trafiken, mycket bra lastutrymmet går som ett skott på snön och med sina original 320hk under huvud kan den röra sig på vägarna. ;)
Jag är Fransman och tyvärr inte kan skriva lika bra Svenska som du gör men jag gör det jag kan. :)
Varje beröring av bromspedalen är första tecknet på rädsla!!! ;D

 

Reklampartners