Nyheter

Detta är en helt fristående privat sajt utan någon koppling till BMW Sverige eller BMW AG.

Författare [EN] [PL] [ES] [PT] [IT] [DE] [FR] [NL] [TR] [SR] [AR] [RU] Ämne: Semester?  (läst 3704 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Alain

  • Admin
  • Administrator
  • BMW Senior Medlem
  • ******
  • Antal inlägg: 10035
  • Karma: +605/-0
  • Kön: Man
Semester?
« skrivet: juli 08, 2014, 19:35:03 »
Har du semester? Eller inte?
Skriv gärna vad du gör under din semestertid, om du reser bort, var eller hur du tillbringa din tid. ;)
Jag är Fransman och tyvärr inte kan skriva lika bra Svenska som du gör men jag gör det jag kan. :)
Varje beröring av bromspedalen är första tecknet på rädsla!!! ;D

Utloggad Gitsy

  • Senior Medlem
  • ****
  • Antal inlägg: 92
  • Karma: +2/-0
Semester?
« Svar #1 skrivet: juli 09, 2014, 15:51:18 »
Detsamma vad ska du göra?


En längre hojsemester är på gång, norrut. Båten så klart har redan kör ca 250 timmar och mer ska det bli, sen blir det några dagar på sommarstugan också, sen e de höst å bara vänta på Jul :(


Ha en fin semester alla
//Anders

Utloggad Leif L

  • Trusted Member
  • BMW Senior Medlem
  • *****
  • Antal inlägg: 538
  • Karma: +10/-0
  • Kön: Man
    • www.e28klassiker.se
Semester?
« Svar #2 skrivet: juli 09, 2014, 19:34:47 »
Semester...självklart, om två dar så inträder den och har då 4 veckor. Vad vi ska göra vet vi inte i nuläget...med andra ord så blir det spontanresor på någon dag eller två.....koppla av i sol  8) 8) 8)  med glass i hand, njuta av 528i eller 740i till Gb fredag BMW träff  ;D  , Kanske en sväng till Brostugan på BMW träff där, . Ja...i stora drag blir nog semester så, utan måsten....skööönt det ska bli  :P 8) :P 8) .


Utloggad Alain

  • Admin
  • Administrator
  • BMW Senior Medlem
  • ******
  • Antal inlägg: 10035
  • Karma: +605/-0
  • Kön: Man
Semester?
« Svar #3 skrivet: juli 12, 2014, 07:41:24 »
Nu är frugan semester och vi ska ta det lugnt, åka till Danmark med båt (Stena) från Göteborg, kolla olika platser, komma tillbaka bilväg, därefter åka till Norge, finns mycket finna platser att upptäcka, komma tillbaka och förmodligen ta en sväng till Stockholm och leka turist, inte glömma eller att då och då ta en sväng mellan öarna kring Göteborg med egen båt.8)
 
Jag är Fransman och tyvärr inte kan skriva lika bra Svenska som du gör men jag gör det jag kan. :)
Varje beröring av bromspedalen är första tecknet på rädsla!!! ;D

Utloggad Galant turbo

  • Moderator
  • BMW Senior Medlem
  • ****
  • Antal inlägg: 1049
  • Karma: +22/-0
  • Kön: Man
    • www.sttemtec.com
Semester?
« Svar #4 skrivet: juli 13, 2014, 15:47:58 »
Jag skulle enligt ursprungsplanen vara mitt i semestern nu, men semestern blev framflyttad så i morgon skulle min semester börja.
-Men så blev det inte heller... Jag måste nog slava i kolgruvan 2 veckor till.  :(

Ingen större katastrof eftersom jag inte planerat några resor eller äventyr (än).  ;D
Jens Larsson
Porsche 996 -00 // BMW M550d -12 // BMW 750iAL V12 Dubbelturbo //Starion Turbo -86

Utloggad Alain

  • Admin
  • Administrator
  • BMW Senior Medlem
  • ******
  • Antal inlägg: 10035
  • Karma: +605/-0
  • Kön: Man
Semester?
« Svar #5 skrivet: juli 13, 2014, 20:13:23 »
Säg till om du har lust att ta en sväng till Göteborg. ;)
Jag är Fransman och tyvärr inte kan skriva lika bra Svenska som du gör men jag gör det jag kan. :)
Varje beröring av bromspedalen är första tecknet på rädsla!!! ;D

 

Reklampartners