Nyheter

Detta är en helt fristående privat sajt utan någon koppling till BMW Sverige eller BMW AG.

Författare [EN] [PL] [ES] [PT] [IT] [DE] [FR] [NL] [TR] [SR] [AR] [RU] Ämne: WCCS, BMW bilar och MC West Coast Cruising Sweden  (läst 1400 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Inloggad Alain

  • Admin
  • Administrator
  • BMW Senior Medlem
  • ******
  • Antal inlägg: 10035
  • Karma: +605/-0
  • Kön: Man
WCCS, BMW bilar och MC West Coast Cruising Sweden
« skrivet: augusti 15, 2016, 10:26:49 »
WCCS, BMW bilar och MC Vest cruising är till alla som kör BMW bilar eller motorcyklar.
Bakom gruppen finns: Magnus Andersson och Christer Andreasson som är tokiga i BMW bilar vilket jag förstår när det inte finns annat intressant att köra. :)
Tillsammans bestämde sig att göra någonting åt som att starta West Coast Cruising Sweden, en Facebook sida där alla kan vara med och delta i olika cruising.
Igår var det fint väder och kunde njuta av en mycket trevlig samling i Mölndal, därefter körde vi till Schmiedmann i Kungsbacka där Viktor Örtegren väntade på oss, av honom fick vi en trevlig beskrivning om hans företag med besök i lokaler, Därefter körde i karavan mot "Gottskär" där vi stannade på parkering och snackade om allt möjligt och åt glass till dem som ville har det.
Efteråt var det körning tillbaka mot Kungsbacka där vi stannade på Burger-King och fyllde lite på magen.
Mycket trevlig dag var det kan jag säga och längtar till nästa gång.
Ni kan läsa mer och titta på finna bilder på Facebook om WCCS, BMW bilar och MC West Coast Cruising Sweden.
https://www.facebook.com/groups/1574843259511402/1630725393923188/?notif_t=group_activity&notif_id=1471167745482458
Stor tack för igår! ;)
Jag är Fransman och tyvärr inte kan skriva lika bra Svenska som du gör men jag gör det jag kan. :)
Varje beröring av bromspedalen är första tecknet på rädsla!!! ;D

 

Reklampartners