Nyheter

Detta är en helt fristående privat sajt utan någon koppling till BMW Sverige eller BMW AG.

Författare [EN] [PL] [ES] [PT] [IT] [DE] [FR] [NL] [TR] [SR] [AR] [RU] Ämne: VIKTIGT - VIKTIGT - VIKTIGT  (läst 4575 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Inloggad Alain

  • Admin
  • Administrator
  • BMW Senior Medlem
  • ******
  • Antal inlägg: 10035
  • Karma: +605/-0
  • Kön: Man
VIKTIGT - VIKTIGT - VIKTIGT
« skrivet: februari 24, 2016, 11:13:48 »
Till alla våra medlemmar.
Sedan i söndag blev det lite problem då inge kunde logga in eller läsa i forumet, den var stängt p.g.a lite problem med domänen som är idag löst, tur att jag inte släpper taget. ;)
Viktigt till alla medlemmar, om ni inte kan komma in, ni alltid kan skriva eller får förklarning på Facebook på: https://www.facebook.com/Bimmerpowerorg-204340169230/?fref=ts
M.v.h. Alain.
Jag är Fransman och tyvärr inte kan skriva lika bra Svenska som du gör men jag gör det jag kan. :)
Varje beröring av bromspedalen är första tecknet på rädsla!!! ;D

Utloggad Lasse-SL500

  • Trusted Member
  • BMW Senior Medlem
  • *****
  • Antal inlägg: 551
  • Karma: +22/-0
VIKTIGT - VIKTIGT - VIKTIGT
« Svar #1 skrivet: februari 24, 2016, 12:41:29 »
Bra Alain, man gillar ju det här forumet bättre än diverse AP-forum.  ;D

Inloggad Alain

  • Admin
  • Administrator
  • BMW Senior Medlem
  • ******
  • Antal inlägg: 10035
  • Karma: +605/-0
  • Kön: Man
VIKTIGT - VIKTIGT - VIKTIGT
« Svar #2 skrivet: februari 24, 2016, 18:04:02 »
Tack så mycket Lasse! Det var trevligt att höra (läsa).;)
Jag är Fransman och tyvärr inte kan skriva lika bra Svenska som du gör men jag gör det jag kan. :)
Varje beröring av bromspedalen är första tecknet på rädsla!!! ;D

Inloggad Alain

  • Admin
  • Administrator
  • BMW Senior Medlem
  • ******
  • Antal inlägg: 10035
  • Karma: +605/-0
  • Kön: Man
VIKTIGT - VIKTIGT - VIKTIGT
« Svar #3 skrivet: april 26, 2016, 10:54:27 »
Igår den 25e var det avbrott igen på forumet kl:15.30 tills nu, kollade med domän och kunde se ett meddelande:

Just nu är forumet Bimmerpower.org otillgänglig, kollade på min webbhotell och ser deras meddelande:
 --------------------------------------
 20016-04-26 - Driftstörning Göteborg med omnejd Uppdaterad 2016-04-25 (M4624506)
 Vi har just nu en driftstörning i Göteborg omnejd. Vi felsöker problemet men har just nu ingen beräknad klartid 2006-04-25 16:16
 ---------------------------------------
 Tyvärr kunde jag inte göra någonting åt utan att bara vänta att det kom tillbaka.
 M.v.h. Alain.
Jag är Fransman och tyvärr inte kan skriva lika bra Svenska som du gör men jag gör det jag kan. :)
Varje beröring av bromspedalen är första tecknet på rädsla!!! ;D

Inloggad Alain

  • Admin
  • Administrator
  • BMW Senior Medlem
  • ******
  • Antal inlägg: 10035
  • Karma: +605/-0
  • Kön: Man
VIKTIGT - VIKTIGT - VIKTIGT
« Svar #4 skrivet: maj 02, 2016, 14:24:48 »
Äntligen! efter 5 dagar utan kunna se forumet är det tillbaka men hur länge kan jag inte svara på.

Mycket besviken just nu på Webbhotell "Plats.se", 6e dag att man inte kunde komma åt forumet. :( 
När jag ringde till tel som alltid går via receptionen, damen svarade att de också hade problem med telefon vilket jag inte trodde på ty ett intern problem kan lösas inom några timmar, eller hur?
Förmodligen är det så att Plats.se inte ville svara till alla som ringer och vill har förklarningar.
Kanske dags för mig att skydda forumet och byta webbhotell.

Viktigt för medlemmar att veta vad som händer därför kan ni följa vad som händer på Facebook.
https://www.facebook.com/Bimmerpowerorg-204340169230/?fref=ts

Tack att ni litar på Bimmerpower.org
M.v.h. Alain.
Jag är Fransman och tyvärr inte kan skriva lika bra Svenska som du gör men jag gör det jag kan. :)
Varje beröring av bromspedalen är första tecknet på rädsla!!! ;D

Inloggad Alain

  • Admin
  • Administrator
  • BMW Senior Medlem
  • ******
  • Antal inlägg: 10035
  • Karma: +605/-0
  • Kön: Man
VIKTIGT - VIKTIGT - VIKTIGT
« Svar #5 skrivet: mars 06, 2017, 15:45:21 »
Uppdaterar sida ifall att du inte vet. ;)
Jag är Fransman och tyvärr inte kan skriva lika bra Svenska som du gör men jag gör det jag kan. :)
Varje beröring av bromspedalen är första tecknet på rädsla!!! ;D

 

Reklampartners