Warning: ob_start(): class 'Closure' does not have a method '__invoke' in /www/bimmerpower.org/public_html/Sources/Aeva-Embed.php on line 499

Notice: ob_start(): failed to create buffer in /www/bimmerpower.org/public_html/Sources/Aeva-Embed.php on line 499
BMW M5 F10 Biturbo 560 ch 2012 test drive

Nyheter

Detta är en helt fristående privat sajt utan någon koppling till BMW Sverige eller BMW AG.

Författare [EN] [PL] [ES] [PT] [IT] [DE] [FR] [NL] [TR] [SR] [AR] [RU] Ämne: BMW M5 F10 Biturbo 560 ch 2012 test drive  (läst 2035 gånger)

0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.


Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /www/bimmerpower.org/public_html/Sources/Aeva-Embed.php on line 378

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /www/bimmerpower.org/public_html/Sources/Aeva-Embed.php on line 378

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /www/bimmerpower.org/public_html/Sources/Aeva-Embed.php on line 378

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /www/bimmerpower.org/public_html/Sources/Aeva-Embed.php on line 378

Inloggad Alain

  • Admin
  • Administrator
  • BMW Senior Medlem
  • ******
  • Antal inlägg: 10035
  • Karma: +605/-0
  • Kön: Man
BMW M5 F10 Biturbo 560 ch 2012 test drive
« skrivet: januari 29, 2013, 21:15:44 »

BMW M5 F10 Biturbo 560 ch 2012 test drive
BMW M5 F10 Biturbo 560 ch 2012 test drive


Översätt från Franska till Svenska, nu kan ni förstå vad han säger.

Välkommen till den nya M5 generationen, den nya generationen med V8 ersätter den V10.
Vi är nu på den 5e generation men M5a
Vi kör ut från hotellet och kör till körbana Ascari.
Hålla.la! Vilken styrka, bilen gå upp en bit vid varje acceleration.
Man får bara hoppas att bromsarna håller när vi kör på körbana.
Nu kommer vi fram vid körbanan, alla är klara att köra utom jag själv p.g.a. att jag kom lite efter.
 Knack-knack.(på sidorutan).
Goddag Mr Secka!
Är det du som jobbar med katalysator?
Ja! det är jag, hurså?
Är det du som ska köra den M5?
Ja! är du säkert att du kan köra?
Nej! jag vill bara köra och köra om.
Ok! Men då stanna jag bakom om det inte stör dig.
Det finns konstiga folk som kör bil (säger han) men den man är en legend.
Nu kör vi på banan och ser vad som händer.
Den har en underbar väghållning och varje gaspåtryckning, motorn reagerar som en dragster.
Tror på mig, när man kommer i över 200 och ska svänga, man får adrenalinet som gå upp 1000 varv, helt underbart att se hur bilen reagerar med allt elektronik som sätter i gång.
Så fort man bromsar, bilen sätter sig på plats.
Slut. ;)
Jag är Fransman och tyvärr inte kan skriva lika bra Svenska som du gör men jag gör det jag kan. :)
Varje beröring av bromspedalen är första tecknet på rädsla!!! ;D

Utloggad CarpeDiem

  • Trusted Member
  • BMW Senior Medlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1156
  • Karma: +26/-0
  • Tyskbils-tok :P
BMW M5 F10 Biturbo 560 ch 2012 test drive
« Svar #1 skrivet: januari 29, 2013, 21:54:12 »
Riktigt fin M5a :)
BMW - När du älskar att köra ;)
Biltransport? Skicka PM

 

Reklampartners