Nyheter

Detta är en helt fristående privat sajt utan någon koppling till BMW Sverige eller BMW AG.

Omröstning

Hur ska du dit?

Åka egen BMW
0 (0%)
Åker med i en kompis/släkt BMW
0 (0%)
I en bil av annat märke
0 (0%)
Jag ska inte till Elmia i år
2 (33.3%)
Jag har inte bestämt mig än.
4 (66.7%)

Antal personer som röstat: 6

Författare [EN] [PL] [ES] [PT] [IT] [DE] [FR] [NL] [TR] [SR] [AR] [RU] Ämne: Besok till Elmia träff 2012  (läst 5287 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Alain

  • Admin
  • Administrator
  • BMW Senior Medlem
  • ******
  • Antal inlägg: 10035
  • Karma: +605/-0
  • Kön: Man
Besok till Elmia träff 2012
« skrivet: januari 19, 2012, 08:31:11 »
Snart är det påsk och vad finns då för träff? Jo! Elmia. ;)
Jag undrar hur många är det som kör dit.
Skriv gärna vad du tycker om Elmia Bilträff
Rösta gärna på hur du ska dit.
Program:
http://www.custommotorshow.se/
Jag är Fransman och tyvärr inte kan skriva lika bra Svenska som du gör men jag gör det jag kan. :)
Varje beröring av bromspedalen är första tecknet på rädsla!!! ;D

Utloggad Dieselkungen

  • Projektmedlem
  • Trusted Member
  • BMW Senior Medlem
  • *****
  • Antal inlägg: 931
  • Karma: +18/-0
  • Kön: Man
  • https://www.facebook.com/Vtech-Tuning-G%C3%B6tebor
    • Vtech Tuning
Snart är det Elmia träff
« Svar #1 skrivet: januari 19, 2012, 09:54:14 »
får se hur  om det blir nått elmia besök iår
beror ju på om tiden finns mm  8)
Bmw 430D Dieselmonstret 2.0
Vtech Tuning Göteborg
0732-681144

Utloggad CarpeDiem

  • Trusted Member
  • BMW Senior Medlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1156
  • Karma: +26/-0
  • Tyskbils-tok :P
Snart är det Elmia träff
« Svar #2 skrivet: januari 19, 2012, 10:22:16 »
För min del är det osäkert om jag åker dit i år.
BMW - När du älskar att köra ;)
Biltransport? Skicka PM

Utloggad Alain

  • Admin
  • Administrator
  • BMW Senior Medlem
  • ******
  • Antal inlägg: 10035
  • Karma: +605/-0
  • Kön: Man
Snart är det Elmia träff
« Svar #3 skrivet: januari 19, 2012, 10:26:32 »
När man ser det en gång kan man vänta några till nästa gång.
Jag är Fransman och tyvärr inte kan skriva lika bra Svenska som du gör men jag gör det jag kan. :)
Varje beröring av bromspedalen är första tecknet på rädsla!!! ;D

Utloggad CarpeDiem

  • Trusted Member
  • BMW Senior Medlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1156
  • Karma: +26/-0
  • Tyskbils-tok :P
Snart är det Elmia träff
« Svar #4 skrivet: april 01, 2012, 23:29:17 »
6 dagar kvar tills Elmia börjar, åker dock inte ner dit i år.
BMW - När du älskar att köra ;)
Biltransport? Skicka PM

Utloggad Alain

  • Admin
  • Administrator
  • BMW Senior Medlem
  • ******
  • Antal inlägg: 10035
  • Karma: +605/-0
  • Kön: Man
Snart är det Elmia träff 2012
« Svar #5 skrivet: april 07, 2012, 09:56:20 »
Hur många är det som körde till Elmia? hur var det i år?
Jag är Fransman och tyvärr inte kan skriva lika bra Svenska som du gör men jag gör det jag kan. :)
Varje beröring av bromspedalen är första tecknet på rädsla!!! ;D

Utloggad Alain

  • Admin
  • Administrator
  • BMW Senior Medlem
  • ******
  • Antal inlägg: 10035
  • Karma: +605/-0
  • Kön: Man
Besok till Elmia träff 2012
« Svar #6 skrivet: april 09, 2012, 09:07:27 »
I år var jag inte med men det är alltid samma sak med en del av folk som inte fatta att det är en entusiast bilträff, man vill se nyheter och vad man kan göra med bilar, skaffa sig idéer efter det man ser eller hur, rätta till mig om jag har fel.

Många är redan fylla innan de kommer in, de putta på folk och skriker utan visa respekt för andra och skita ner hur som helst, dess ska inte komma in tycker jag, mer kontroll på plats med hjälp av polisen eller Securitas vakter och böter.
Envisa idioter måste lära sig att det ska vara en träff för alla även för familjer med små barn
Dom som inte visa respekt ska ut!

Att de stänger alla parkeringar runt Elmia tycker jag att det är bra, man behöver inte idioter som fördärva och lämna skit efter sig när de lämna platser, det kan dom göra hemma i stan på sina p platser om det våga.

De värsta är dom unga som tror att de ha blivit vuxna när dess fortfarande har dansmjölk bakom öronen eller dom nya körkorttagare som tror att de kan köra och är nästa bered att riskerar livet med att göra dumheter på väg, om de vill döda sig själv eller blir invalid livet ut, för min del är det helt ok även om det är inte kul men det ska ge f-n att dra in med sig oskyldiga trafikanter.

.Nästa gång, stanna hemma med nappflaska i munnen så ni kan lämna vuxna njuta av sin helg!
Jag inte vill starta ett krig här på Bimmerpower men det är skönt att säga vad man tycker.
Jag är Fransman och tyvärr inte kan skriva lika bra Svenska som du gör men jag gör det jag kan. :)
Varje beröring av bromspedalen är första tecknet på rädsla!!! ;D

Utloggad Leif L

  • Trusted Member
  • BMW Senior Medlem
  • *****
  • Antal inlägg: 538
  • Karma: +10/-0
  • Kön: Man
    • www.e28klassiker.se
Besok till Elmia träff 2012
« Svar #7 skrivet: april 09, 2012, 09:51:31 »
I år var jag inte med men det är alltid samma sak med en del av folk som inte fatta att det är en entusiast bilträff, man vill se nyheter och vad man kan göra med bilar, skaffa sig idéer efter det man ser eller hur, rätta till mig om jag har fel.

Många är redan fylla innan de kommer in, de putta på folk och skriker utan visa respekt för andra och skita ner hur som helst, dess ska inte komma in tycker jag, mer kontroll på plats med hjälp av polisen eller Securitas vakter och böter.
Envisa idioter måste lära sig att det ska vara en träff för alla även för familjer med små barn
Dom som inte visa respekt ska ut!

Att de stänger alla parkeringar runt Elmia tycker jag att det är bra, man behöver inte idioter som fördärva och lämna skit efter sig när de lämna platser, det kan dom göra hemma i stan på sina p platser om det våga.

De värsta är dom unga som tror att de ha blivit vuxna när dess fortfarande har dansmjölk bakom öronen eller dom nya körkorttagare som tror att de kan köra och är nästa bered att riskerar livet med att göra dumheter på väg, om de vill döda sig själv eller blir invalid livet ut, för min del är det helt ok även om det är inte kul men det ska ge f-n att dra in med sig oskyldiga trafikanter.

.Nästa gång, stanna hemma med nappflaska i munnen så ni kan lämna vuxna njuta av sin helg!
Jag inte vill starta ett krig här på Bimmerpower men det är skönt att säga vad man tycker.




Alain....den som startar krig efter ditt inlägg har mycket att lära vad som gäller i socialt umgänge på flera ben eller upp till flera hjul i trafiken.


Bra skrivet Alain !!

Utloggad Alain

  • Admin
  • Administrator
  • BMW Senior Medlem
  • ******
  • Antal inlägg: 10035
  • Karma: +605/-0
  • Kön: Man
Besok till Elmia träff 2012
« Svar #8 skrivet: april 09, 2012, 13:19:13 »
Tack! Leif, det var skönt att höra. ;)
Jag är Fransman och tyvärr inte kan skriva lika bra Svenska som du gör men jag gör det jag kan. :)
Varje beröring av bromspedalen är första tecknet på rädsla!!! ;D

Utloggad Alain

  • Admin
  • Administrator
  • BMW Senior Medlem
  • ******
  • Antal inlägg: 10035
  • Karma: +605/-0
  • Kön: Man
Besok till Elmia träff 2012
« Svar #9 skrivet: april 09, 2012, 14:48:59 »
Polisjakt efter vettvilling på A6

En man i 20-årsåldern kunde gripas vid midnatt natten till idag påskdagen efter en kortare biljakt på A6-området i Jönköping. Mannen hade då kört vårdslöst runt på området, kört på en gående som skadats i benen och dessutom kört på två bilar.

20-åringen försökte köra ifrån polisen men greps och togs till förhör. Senare under natten frigavs mannen.
 Till skillnad från tidigare nätter hittills under påskhelgen klassar polisen natten till idag påskdagen som intensiv. Nästan 40 personer har fått tillbringa tid i arrest för fylla, störande av ordning och brott.
http://www.hoglandsnytt.se/nyheter/polisjakt-efter-vettvilling-pa-a6/
..................................................
..................................................
Så ska det går!
Den här 20 åringen kan inte har haft körkort länge eller
Hoppas att de bli av med körkort ett bra tag från över! plus böter och betala för skadegörelsen.
Jag inte vill vara taskigt men bra jobbat av polisen som kunde stoppa honom innan det blev värre.

Jag är Fransman och tyvärr inte kan skriva lika bra Svenska som du gör men jag gör det jag kan. :)
Varje beröring av bromspedalen är första tecknet på rädsla!!! ;D

Utloggad CarpeDiem

  • Trusted Member
  • BMW Senior Medlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1156
  • Karma: +26/-0
  • Tyskbils-tok :P
Besok till Elmia träff 2012
« Svar #10 skrivet: april 09, 2012, 21:54:25 »
Verkar som att man har inte missat nåt speciellt med Elmia, enda man är besviken på är att jag missade chansen att få träffa Chip Foose och få en signerad autograf av honom. Fler chanser kommer :)
BMW - När du älskar att köra ;)
Biltransport? Skicka PM

 

Reklampartners