Nyheter

Detta är en helt fristående privat sajt utan någon koppling till BMW Sverige eller BMW AG.

Författare [EN] [PL] [ES] [PT] [IT] [DE] [FR] [NL] [TR] [SR] [AR] [RU] Ämne: Spolarvätska pump går ej, har inte någon säkring för den heller?  (läst 1815 gånger)

0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Utloggad Helmer87

  • Junior Medlem
  • **
  • Antal inlägg: 3
  • Karma: +0/-0
Har en importerad e34 535 schnitzer av årsm 91 som jag restaurer, snart klar med allt inför bes men detta är ett stort problem, har ej ström fram till kablarna för pumpen, inget fel på spaken.. har googlat massor och hittat att pumparna går på samma relä som på vindtorkarna och dom funkar fint i alla lägen? nån som har några tips eller kan slänga iväg lite välbehaglig information på mitt problem?

Utloggad Alain

  • Admin
  • Administrator
  • BMW Senior Medlem
  • ******
  • Antal inlägg: 10035
  • Karma: +605/-0
  • Kön: Man
Spolarvätska pump går ej, har inte någon säkring för den heller?
« Svar #1 skrivet: november 10, 2016, 14:03:26 »
Hej Helmer.
Antigen finns säkringar i bagaget eller fram i handfacket eller under huven, ha för mig att nr 24= 15A - är till Vindrutetorkare, Spolarpump.
Kanske kan du hitta någonting på den sida? BMW E34 fuse box: http://www.bing.com/images/search?q=BMW+E34+fuse+box&id=A4CB2F3D3246E6564A27A1970E64C54F835D7496&FORM=IQFRBA
Jag är Fransman och tyvärr inte kan skriva lika bra Svenska som du gör men jag gör det jag kan. :)
Varje beröring av bromspedalen är första tecknet på rädsla!!! ;D

 

Reklampartners