Nyheter

Detta är en helt fristående privat sajt utan någon koppling till BMW Sverige eller BMW AG.

Författare [EN] [PL] [ES] [PT] [IT] [DE] [FR] [NL] [TR] [SR] [AR] [RU] Ämne: Omlins presentation  (läst 1786 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Omlin

  • Fullt Medlemskap
  • ***
  • Antal inlägg: 40
  • Karma: +1/-0
Omlins presentation
« skrivet: december 17, 2012, 00:10:46 »
Får väl presentera mig själv då!
Kön: Man
Ålder: 16 år
Studerar teknisk linje i Sölvesborg.

Intressen: BMW såklart! Sen motorer i övrigt, har skruvat en hel del moped. Är även musikintresserad, spelar gitarr själv. Och så får vi inte glömma bort styrketräning.

Har nu en BMW e36 325i Coupe som jag köpte lös för en spottstyver, lite rost i skärmkanter osv, den har kokt så ska fixa det. Blir min förstabil och kommer förmodligen övningsköra en del i den också! Köpte bil såhär tidigt mestadels för att lära mig skruva, och såklart blev det BMW som är det enda rätta.
Skruvar i pappas garage som tyvärr inte är isolerat så kan bli kallt nu på vintern, men är man viking så klarar man det. ;)

Utloggad Gemini__

  • Moderator
  • BMW Senior Medlem
  • ****
  • Antal inlägg: 3257
  • Karma: +20/-0
  • Kön: Man
Omlins presentation
« Svar #1 skrivet: december 17, 2012, 00:22:15 »
Välkommen till forumet. Trevligt att ha ett projekt att hålla på med. Kan tänka mig att du längtar tills det är körkortsdags.  :)
 
Mvh:
Thomas
X5 E70 4.8iA
X5 E53 3.0l
M5 E34 -95
VW Passat 2.8l V6 4-MOTION

Utloggad Alain

  • Admin
  • Administrator
  • BMW Senior Medlem
  • ******
  • Antal inlägg: 10046
  • Karma: +605/-0
  • Kön: Man
Omlins presentation
« Svar #2 skrivet: december 17, 2012, 00:46:14 »
Välkommen på bimmerpower.org.

Trevlig presentationen.
16 år? du måste var den yngsta medlem vi har här på bimmerpower. 8)
Kul att du gillar BMW då har du en fin kunskap att lära framför dig, E36 325 är en mycket trevlig modell att pyssla med och här har vi säkert folk som kan hjälpa dig.
Kanske bra att börja med garaget isolering, din pappa kanske kan hjälpa dig med det så du inte fryser ihjäl dig. ;)
Jag är Fransman och tyvärr inte kan skriva lika bra Svenska som du gör men jag gör det jag kan. :)
Varje beröring av bromspedalen är första tecknet på rädsla!!! ;D

 

Reklampartners